Welcome statement


Parting Words from Moristotle (07/31/2023)
tells how to access our archives
of art, poems, stories, serials, travelogues,
essays, reviews, interviews, correspondence….

Thursday, March 9, 2017

Приключения от България: в Рила планина с 70+

Чрез Валерия Идакиева

Винаги съм мислил за планините като мястото, където се чувствам свободен от всички притеснения на всекидневния живот. Сърцето ми скача от радост в цялата красота и спокойствие, което изпълва душата ми. Ето защо аз обикновено прекарват малкото свободно време, имам в планините.
    Аз също имам голямо уважение към хората, които са били в планината много. Такъв е моят приятел Димитринка който е опасана българските планини за повече от 30 години. Преди започване на дълги разстояния пътека, аз обикновено посещават й да говори за това и тежи раницата. При един случай, когато щях да ходя на екскурзия по протежение на дългата писта в българските планини - около 720 км - тя ме посъветва да вземе малка бутилка ром, защото е добре да има някакъв алкохол в планините.

    "Не си ли виждал, че раницата е 14 килограма, без водата смятам да взема?" Скъса аз. "Е, къде ще сложа ром?"
    Вие не трябва къде да го сложи, да го сложи в пазвата след това, но ще го взема."
    И аз, засрамен, взе бутилката и я сложи в раницата, без да каже нито дума.


Миналото лято Димитринка се обърна 77, и въпреки че тя не отива в планините често, тя решава да се присъедини към мен по време на пътуване в Рила планина.
    Започнахме рано сутринта чрез прекрасна борова гора.

    Слънцето щедро изля своята светлина над планината и повдигна духа ни.

    Става по-високи и по-високи, имахме към красивата борова гора зад нас, но стръмните склонове на връх Кабул пред нас.

    Това е дълъг път, катерене до върха, склон след наклон. Първият път, когато дойде на върха на една Бях изумена от гледката във всички посоки. За съжаление, аз не можех да се чувствам така следващите времена. Часът е показано по-долу, че е твърде ветровито и доста студено, въпреки щедро слънце.
    Останахме няколко минути и продължава към следващия връх.

    От по-горе ние се ползват гледане на известните Седемте рилски езера . Въпреки, че има около 230 езера в Рила планина, тези седем се смята, че имат специална енергия, и те привличат огромни тълпи през лятото. Тъй като аз не съм усещала енергията, вероятно това не е писано за мен. След като е в близост до тях много пъти, ние решихме просто да се насладите на гледката от горе.


    Беше късно следобед и ние скоро се отправи към колибата, където щяхме да прекараме нощта.



На следващата сутрин, след чаша ароматен чай, изработен от планински билки, че е време да се понижат. В спокойствието на планината урежда мистериозно в човешката душа.

    Някои от последните есенни цветя също са се наслаждавате на слънцето.
    И планината ни омагьоса с пъстри гледки.
    Слизайки, ние скоро достига до борова гора отново.
    Низходящо винаги е по-уморително и трудно, отколкото възходящ. Това слизане беше дълъг и стръмен, но най-накрая стигнахме до една река, която бе ликвидация пътя си към следващата къща щяхме да остане вътре.

    Бяхме близо до село и на сутринта трябваше да каже сбогом на славната планината.

Copyright © 2017 от Валерия Идакиева

No comments:

Post a Comment